ESKİŞEHİR HABER

Eskişehir’de Alkollü Yakalanan Sürücülere Ceza Yağdı!

Eskişehir’de trafik ekiplerinin denetimlerinde alkollü araç kullandığı belirlenen 2 sürücüye binlerce lira ceza yazıldı. Ayrıca ehliyetlerine de el konuldu.

Abone Ol

Eskişehir’de İl Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı trafik ekipleri tarafından asayiş ve trafik denetimi gerçekleştirildi. Denetimler, Yenibağlar Mahallesi sınırları içerisindeki Uludağ Sokak ile İsmet İnönü-1 Caddesi üzerinde yapıldı.

2 Sürücü Alkollü Çıktı

Ekipler tarafından yapılan kontrollerde Z.D. ve B.B. isimli sürücülerin alkollü olduğu tespit edildi. Trafik polislerince yapılan testlerde Z.D.’nin 1 promil, B.B.’nin ise 2,25 promil alkollü olduğu belirlendi.

Toplam 50 Bin TL Ceza Kesildi

Trafik güvenliğini tehlikeye atan iki sürücüye 25’er bin TL idari para cezası uygulandı. Böylece denetimlerde alkollü araç kullandığı belirlenen sürücülere toplam 50 bin TL ceza kesildi.

Ehliyetlerine 6 Ay El Konuldu

Ayrıca her iki sürücünün de ehliyetine 6 ay süreyle el konulduğu bildirildi. Denetimlerin trafik güvenliğini sağlamak amacıyla devam edeceği belirtildi.

< type="adsense" data-ad-client="ca-pub-4337995668955821">