ESKİŞEHİR HABER

Eskişehir’de Alev Alan Seyir Halindeki Otobüs Küle Döndü!

Eskişehir’de seyir halindeyken motor kısmından alev alan belediye otobüsü, yangın sonrası kullanılamaz hale geldi.

Abone Ol

Eskişehir’de seyir halindeki belediye otobüsü, motor kısmından çıkan yangın nedeniyle kullanılamaz hale geldi. Olay, İnönü-Kütahya kara yolu Kümbet Kavşağı yakınlarında meydana geldi.

Sürücü Dumanı Fark Edip Aracı Durdurdu

Edinilen bilgilere göre, 26 GA 269 plakalı belediye otobüsü seyir halindeyken aracın arka kısmında bulunan motor bölümünde bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Yükselen dumanları fark eden sürücü, otobüsü yolun sağına çekerek durumu yetkililere bildirdi.

Olay Yerine İtfaiye ve Jandarma Sevk Edildi

İhbar üzerine bölgeye Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ve jandarma ekipleri sevk edildi. Jandarma ekipleri kara yolunda güvenlik önlemi alırken, itfaiye ekipleri alevlere müdahale etti.

Otobüs Kullanılamaz Hale Geldi

Ekiplerin müdahalesiyle yangın söndürüldü. Ancak alevlerin sardığı belediye otobüsü tamamen kullanılamaz hale geldi.

Yol Yeniden Trafiğe Açıldı

Yangın nedeniyle kara yolunda güvenlik önlemleri alınırken, çalışmaların tamamlanmasının ardından ulaşım yeniden normale döndü. Yangının çıkış nedeni ile ilgili inceleme başlatıldı.

< type="adsense" data-ad-client="ca-pub-4337995668955821">