Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç kişisel sosyal medya hesabından şu yazılı açıklamayı yaptı;

Eskişehir’de Mahsur Kalan Sevimli Sansar Güçlükle Kurtarıldı
Eskişehir’de Mahsur Kalan Sevimli Sansar Güçlükle Kurtarıldı
İçeriği Görüntüle

"Tepebaşı ve Mihalgazi'de ormanlarımızı, toprağımızı, havamızı tehdit eden altın-gümüş madeni arama faaliyetiyle ilgili ÇED süreci sonlandırıldı. Kazanan doğa, kazanan şehrimiz oldu. Sağlıklı bir gelecek için mücadelemize devam edeceğiz çünkü Eskişehir kıymetlidir"