TBMM Millî Eğitim, Kültür, Gençlik ve Spor Komisyonu Başkanı ve AK Parti Eskişehir Milletvekili Prof. Dr. Ayşen Gürcan, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla mesaj yayımladı. Prof. Dr. Gürcan, eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan tüm öğrencileri tebrik etti.
“Hepinizi Gönülden Kutluyorum”
Yaz tatilinin öğrenciler için hem dinlenme hem de yeni deneyimler kazanma açısından önemli bir fırsat olduğunu belirten Gürcan, öğrencilere sağlıklı ve huzurlu bir tatil diledi.
Prof. Dr. Ayşen Gürcan, mesajında öğrencilere şu sözlerle seslendi: “Bir yıl boyunca gösterdiğiniz emek, sabır ve gayret için her birinizi gönülden kutluyorum. Şimdi dinlenmenin, doyasıya oyun oynamanın, kitaplarla yeni dünyalar keşfetmenin ve sevdiklerinizle güzel anılar biriktirmenin zamanı. Hepinize sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili diliyorum.”
Öğretmen ve Velilere Teşekkür
Gürcan, eğitim sürecinde öğretmenlerin ve velilerin katkılarına da değindi. Prof. Dr. Gürcan, “Geleceğimizin teminatı olan evlatlarımızın yetişmesinde büyük emek ve fedakârlık gösteren kıymetli öğretmenlerimize, çocuklarımızın her anında yanlarında olan değerli velilerimize teşekkür ediyorum” dedi.
Prof. Dr. Ayşen Gürcan, 2025-2026 eğitim öğretim yılını tamamlayan tüm öğrencilere iyi tatiller dileyerek mesajını tamamladı. Gürcan’ın mesajında, öğrencilerin yaz tatilini dinlenerek, okuyarak ve sevdikleriyle güzel anılar biriktirerek geçirmesi temennisinde bulunuldu.




