Eskişehir’de yeni yıl coşkuyla karşılandı. Vatandaşlar, geceyi dışarıda eğlenerek geçirmek için kent merkezindeki cadde ve sokaklara akın etti. Gecenin geç saatlerine kadar süren kutlamaların arkasından yeni yılın ilk gününde sokaklar boş kaldı.

Vali Yılmaz'dan Şehit Jandarma Samet Karabulut İçin Taziye Mesajı!
Vali Yılmaz'dan Şehit Jandarma Samet Karabulut İçin Taziye Mesajı!
İçeriği Görüntüle

Şehir genelinde vatandaş yoğunluğu en aza inerken, trafikte de boşluk olduğu görüldü. Yeni yılda tatil yapan esnaf ise kepenk kapattı. Bazı zincir marketler ise saat 13.00'te açıldı. Eskişehir'de hayatın 2 Ocak Salı günü normale dönmesi bekleniyor.