Eskişehir’in Sivrihisar ilçesinde bulunan bir maden ocağında iş kazası meydana geldi. Olay, kırsal Böğürtlen Mahallesi’ndeki maden ocağında yaşandı.

Edinilen bilgilere göre, maden ocağında çalışan Nihat E. ve Bekir A., silo üzerinden taş kırma kuyusuna düştü. İşçilerin düştüğünü fark edenlerin ihbarı üzerine bölgeye ekipler sevk edildi.

İtfaiye Ekipleri Kurtardı

Olay yerine jandarma, sağlık ekipleri ve Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekipleri yönlendirildi. İtfaiye ekiplerinin çalışması sonucu 2 işçi kuyudan bilinçleri açık şekilde çıkarıldı.

Hastaneye Kaldırıldılar

Kuyudan çıkarılan Nihat E. ve Bekir A., sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından ambulansla Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

Vali Yılmaz'dan Atatürk'ün Eskişehir'i İlk Ziyaretinin Yıl Dönümünde Anlamlı Mesaj!
Vali Yılmaz'dan Atatürk'ün Eskişehir'i İlk Ziyaretinin Yıl Dönümünde Anlamlı Mesaj!
İçeriği Görüntüle

İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Jandarma ekipleri, maden ocağında meydana gelen olayla ilgili inceleme başlattı.