Eskişehir’in Sivrihisar ilçesinde bulunan bir maden ocağında iş kazası meydana geldi. Olay, kırsal Böğürtlen Mahallesi’ndeki maden ocağında yaşandı.
Edinilen bilgilere göre, maden ocağında çalışan Nihat E. ve Bekir A., silo üzerinden taş kırma kuyusuna düştü. İşçilerin düştüğünü fark edenlerin ihbarı üzerine bölgeye ekipler sevk edildi.
İtfaiye Ekipleri Kurtardı
Olay yerine jandarma, sağlık ekipleri ve Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekipleri yönlendirildi. İtfaiye ekiplerinin çalışması sonucu 2 işçi kuyudan bilinçleri açık şekilde çıkarıldı.
Hastaneye Kaldırıldılar
Kuyudan çıkarılan Nihat E. ve Bekir A., sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından ambulansla Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.
İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Jandarma ekipleri, maden ocağında meydana gelen olayla ilgili inceleme başlattı.





